Lugn helg..

Så var helgen över igen...
Ifredags kom jag till skolan och där fick jag reda på att Maria var sjuk så det var bara att åke hem igen! Jag, Amanda och Jossan åkte och gymmade. Efter det övningskörde jag hem.
På kvällen drog vi till Olearys. Elin var nykter och körde! Jag drack bara en cider men vi hade det riktigt trevligt :)

Igår vaknade jag och Marcus vid 10. Vi gjorde inget speciellet igår. Var hemma hos hans mamma ett tag och kollade på kort. Vi köpte chips och godis! På kvällen kollade vi på andra chansen med Jossan :) En riktigt skön dag och kväll!

Idag har vi bara slappat och varit och gymmat! Riktigt skööönt.
Nu sitter jag här, ska snart plugga körkortsteroi!
Imorgon är det dags för praktik i Skanstull igen! Ska bli kul! Wohoo.
Jag ska klippa mig och slinga håret på onsdag! :D



Min fina älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback