Dålig uppdatering

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har inte haft något speciellt att skriva om.

Idag är jag hemma från skolan. Jag är vrålförkyld och ögonen rinner. Hoppas att jag mår bättre ikväll eftersom Helenas studentskiva är ikväll! :D
Har varit i skolan hela veckan. Tror jag ska börja praktisera på Wedablomman på måndag igen. Får se om min lärare svarar på mitt sms.
Nu är det helg igen. Fett skönt. Nästa vecka får vi nyckeln till våran lägenhet! :D :D :D fett najs!
På torsdag har jag halkbanan! Ska bli fett kul!

Imorgon blir det nog bara en lugn dag och kväll :) Ska packa ner massa saker och så. Hoppas det är fint väder så man kan gå en promenad. Man känner verkligen att det börjar bli vår ute nu! Så härligt med solen och man blir så glad!

Just nu sitter jag och kollar på Vakna med the voice.
Ska kolla mitt bankkonto.
Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback