Vill ha dig hos mig i mörkret igen

Lalallaalalaa. Idag är jag jätte glad, jag sov så skönt inatt. Somnade vid 12 igår.  Är på jobbet som vanligt haha. Men snart är det fredag och då blir det party hos kusin Bodil :)
Det är det enda jag har planerat i helgen.
Igår var jag på middag hos Mackans mamma. Det blev grillat kött! Åh det var så gott. Har matlåda med mig idag också :D
Idag ska jag tvätta efter jobbet och så ska jag försöka hinna ner på stan och kolla lite.
Jag måste även tänka ut vad vi ska äta idag... Jobbigt att behöva bestämma sånt faktiskt.

Imorgon ska jag träffa Jossan, det var länge sedan!

Sommaren rullar på och jag längtar till Motala! :D

Jag älskar dig så himla mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback