Vi rymmer bara du och jag

Ibland vill jag bara flytta till en ny stad/ land. Bara börja om.
Det är svårt och tro vissa saker. Men jag har nog insett att vissa saker faktiskt är sant, tyvärr! Sådant sårar en inombords så himla mycket...


Just nu sitter jag på jobbet och dricker kaffe :) Har haft en riktigt skön helg.
I fredags var vi på bio!  Filmen var bra. Efter bion åkte vi hem och somnade sött!
I lördags vakande vi rätt så sent. Vi drog och handlade middagen. Det blev tacos. Jenny och Sebbe kom vid 6 tiden. Vi hade det trevligt och drack lite alkohol :D Vid halv 1 gick vi ner på stan och åt kebab. Jenny och Sebbe tog 01.18 bussen hem. Tack för en trevlig kväll!
Igår vaknade jag vid 10, gick upp och åt lite taco rester. Sedan var jag och älskling bara hemma hela dagen, slappade och myste!

Efter jobbet idag ska jag och Jenny åka till donken och käka :) Det blir mysigt!

Nu måste jag sotera in massa papper i bokstavsordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback