Touchmobil

yeeah, imorgon ska jag köpa en ny mobil! En med touchscreen :) Ska bli så skönt och slippa den som jag har nu. Den är extremt dålig, den dör och segar sig hela tiden,  nej Sony Ericsson har gjort sitt enligt mig.

Sitter på jobbet nu! Hade nyss frukost. Efter jobbet är jag och älskling bortbjudna på middag hos min mormor. Hon ska bjuda på sina goda pannbiffar! MUMS!!! :D

Helgen var lugn och skön.
I fredags var jag på bio med älskling och hans vänner, vi såg Brüno. Den var sjuk och rätt rolig men väldigt lik Borat. Den duger att se hemma tycker jag!
I lördags tog jag det lugnt på dagen sedan drog jag till Järna och träffade Jenny och Sebbe.
Jag och Jenny drog sedan till Amanda som fyllde 19 år! Där bjöds det på grillad mat,fika med mera :) Det var trevligt.
I söndags så slappade jag hela dagen. Vid 4 tiden åkte jag och älskling upp till Heron City där åt vi mat och kollade på Johan Falk.Den var jätte bra! Verkligen såna filmer jag gillar!

Nu måste jag jobba!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha jusute jag har fyllt 19 XD det hade jag glömt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback