Snart fredag!

Sitter på jobbet nu, kom precis tillbaka från frukost rasten. Det var gott med en kopp kaffe och en macka! Hittills har det inte hänt så mycket på jobbet. Efter jobbet ska jag lämna in min bil, framrutan måste bytas. jag har fått stenskott.
ikväll kanske vi drar och tar ett kvällsdopp! Jag hoppas på att träffa Jenny idag.

Igår solade vi efter jobbet och sedan fick vi mat hos Mackans pappa. Det var gott! Efter det åkte jag hem och slappade. Jag fick värsta suget efter choklad så åkte och köpte det. *mums*

Imorgon är det fredag och då blir det troligen bio. Mysigt! Det ska ju tydligen regna lite i helgen.
Snart har jag jobbet i tre veckor, tiden går så fort. Bara 6 veckor kvar imorgon. Om ett halvår typ fyller jag 20 :D Wiiieho!

Nu ska jag sotera lite pappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback