Ruttnar bort.

... sitter på jobbet och tråkar. Men nu är det bara två och en halv vecka kvar :D
Ska bli så skönt och slippa jobba! Fast pengarna kommer bli så nice!

Helgen var underbar! Vi kom till Motala vid halv 7 i fredags kväll. Då åt vi pizza. Senare på kvällen drog vi ut och det var inte så mycket och hänga i granen om man säger så.
I lördags vaknade jag vid lite efter 9. Gick upp och åt frukost. De andra kom upp lite senare! När alla var iordning gjorda så drog vi in till Motala och shoppade! Alla köpte något :) Efter shoppingen blev det donken! Jag visade alla runt i Motala. Synd att det var så kallt i vattnet annars hade vi badat :D På kvällen blev det grillat och god dricka. Vi drog ut efter mycket om och men ( taxin strulade och Jenny glömde legget). Jag var så förbannad. Vi drog runt till olika ställen till slut hamna vi på Terrassen. Där spelade en trubadur :) Vi tog taxi hem vid 2.
I söndags slappade vi bara och sedan åkte vi hem :) En mycket trevlig helg :D
Ska lägga upp bilder när jag kommer hem imorgon ;)



Snart är det helg igen. På lördag ska jag klippa och slinga håret! Ska bli skönt! Sedan hoppas jag på att det blir utgång! Jag vill dansa :D
Juste på fredag ska vi på middag hos Mackans mormor :)

Nu måste jag jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback