Nya klänningar!

Idag är det onsdag och jag sitter på jobbet som vanligt :) Det är jätte mycket att plocka idag så jag kommer nog få jobba över men men det är ju mer pengar!
Idag är det lite regnigt ute men det är bara skönt eftersom det har varit så himla varmt de senaste dagarna. Men jag älskar värmen!
Jag tror jag börjar bli sjuk tyvärr... Har ont i huvudet, halsen och så har jag fått munsår...
Efter jobbet idag ska jag sola och sedan hem och slappa! Imorgon kommer Jenny hem!

Snart är det helg igen. Det kanske blir bio då med Jenny och Sebbe! :D Annars vet jag inte alls vad som händer... Är fest sugen men om jag håller på att bli sjuk så ska jag nog ta det lugnt.

Igår var jag en sväng på stan. Jag köpte två klänningar från Indiska. Jag gillar verkligen Indiska nu för tiden! Köpte även tre par trosor, deodorant och ett nagellack! Efter det åkte jag, Marcus och Helena och tog ett kvällsdop. Det var mysigt :)

Jag ska fixa min mobilsladd ikväll så jag kan lägga in alla bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback