Jobba, jobba, jobba jobbaaaa!

sliter och håller på men nu fick jag en lugn stund! Klockan är redan halv 1. Så bara 3 och en halv timme kvar!

Jag känner mig så glad idag :) Var jätte trött imorse eller det är jag ju alltid. Piggnar till efter frukosten ungefär vid 9. 

Jag saknar min familj faktiskt ( mamma och pappa). De är på vårat landställe. De har varit borta i snart 3 veckor men nästa söndag kommer dom hem :) Ska bli skönt! Visst, det är skönt att vara själv hemma och allt. Men ska bli skönt att någon lagar mat och städar för att efter några veckor är sådant väldigt jobbigt... Undra hur man klarar sig sedan när man ska flytta hemifrån men det är ju skillnad och då vet man att ingen tar hand om sakerna förutom en själv.

Jag vill säga grattis till Helena som kom in på Örebros Universitet! :) Så i höst flyttar hon ifrån mig till Örebro men jag kommer och hälsar på dig gumman! :D

Nu kom grossen med papper så nu måste jag jobba!

Kommentarer
Postat av: victoria

nice örebro :) mig kommer du allt inte coh hälsar på ju :O ;P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback