Allergi

Så var man på jobbet igen. Dagarna bara rullar på, snart har jag jobbat i fyra veckor.

Igår efter jobbet åkte jag till Järna. Hälsade på Jenny på hennes jobb :) När hon slutade vid 6 tiden så åkte vi in till tälje och käkade på donken. Det var så himla gott :D Efter donken åkte vi tillbaka till Järna. Jenny skulle hem och duscha så jag och Sebbe väntade i hennes rum och då fick jag en allergiattack av hennes marsvin. Näsan rann och kliade som tusan.  När hon var klar så drog jag hem och de drog till Sebbe!
När jag kom hem tog jag en dusch och väntade på att älskling skulle komma hem så jag kunde åka dit!
Vid 10 åkte jag till Nykvarn och väl hemma hos älskling så somnade vi!

Idag blir det middag hos älsklings mamma. Sedan ska jag hem och bara slappa! Älskling ska sova hemma inatt tror jag. Det är så synd att dom har katt, klarar inte av att sova där då. Inatt vakande jag och kunde knappt andas. Hatar att vara allergisk!

Nu måste jag fortsätta jobba ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback