Alexander Rybak i Södertälje

yes, såg honom igår på politíkertorget. Jag tycker inte att han är speciellt bra men låten Fairytale är rätt så bra men uttjatad! Jossan ville så gärna se honom så jag hängde med. Jenny kom dit också :) Efter det drog vi hem till mig och chillade.
Jenny drog hem vid 10 tiden. Efter det gick jag och älskling och la oss.

Idag ska jag hem och tvätta efter jobbet. Det är jobbigt att inte ha en egen tvättmaskin (när det är ett plagg som är smutsigt som man verkligen vill ha på sig)  men samtidigt så får jag all min tvätt torr så det gör inte så mycket att man bara kan tvätta en gång i veckan.

Imorgon fyller Marcus pappa år så då ska vi dit och äta :) Ska bli trevligt!

Nu måste jag fortsätta jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback