5:e veckan

helt sjukt, är redan inne på 5:e veckan, snart har jag jobbat halva tiden :D wohooo!!!!

I fredags var jag och Marcus på inflyttningsfest hos min kusin! Det var riktigt kul och vi sjöng massor av singstar!
Jag och Mackan tog taxi hem vid halv 1. Jag vaknade upp med en fin baksmälla på lördagen. Låg i sängen tills klockan var runt 3. Mackan var snäll och handlade, han köpte även en pizza till mig och den tog en timme att äta för att jag mådde så illa. På kvällen kom Helena hem till mig och vi tog bilen till Järna där vi träffade Jenny och Sebbe en liten stund!
Efter Järna drog vi till Ica Maxi och köpte godis och läsk! MUMS!

Igår vaknade jag vid 10. Gick upp och åt frukost. Jag fixade iordning mig och tog bilen till Järna där jag hämtade Jenny.
Vi åkte uppp mot Skärholmen där vi träffade Helena. Jag shoppade lite. Jag köpte en klänning och skärp från MQ, två linnen från HM och ett par as snygga pumps från dinsko! Jenny köpte en snygg klänning!
Efter skärholmen  åkte vi och hämtade Sebbe sedan drog vi hem till mig och såg på Hitta Nemo. Haha den är så klockren. Jag kan alla repliker typ xD

Idag ska jag bara hem efter jobbet :)

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback