Trötter

Praktiken gick fort idag och jag var snäll som stannade kvar en timme extra! Jag fick ta hem en bukett som jag har gjort för det. :)
Vädret idag var underbart och jag längtar mer och mer till våren! :D Jag längtar tills man kan ha skinnjacka och pumps. Grrr!

Ska lägga mig nu, är så otroligt trött. Enda sedan jag började träna har jag sovit så himla bra. Jag somnar innan 12 och så har jag faktiskt gått ner ett kilo... Inte så mycket men jag känner mig så fräsch och pigg :D Känner i kläderna också att det har försvunnit lite! Hurra!!!!

God natt! <3



Jag och min baby har varit tillsammans i 8 månader nu! <3






Love / Camilla <3




Kommentarer
Postat av: victoria

Grattis :D <3

jo de är bra med mig, T är en vän (a) hihi

nämen kan ta det nån dag vi pratar :)

saknar dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback