Krångel...

Nu har magen min krånglat i lite mer än 24 timmar och det är inte kul :O fick vara hemma från praktiken idag också. Ville gå men det är ingen bra idé. Den ena jobbar själv hela veckan så jag tror inte att hon vill bli smittad.

Jag vaknade vid halv 10. Är pigg och rastlös nu. Ska försöka träna vid 6 tiden ikväll. Måste verkligen göra något.
Igår började jag slänga massa saker i mitt rum. Rensade mina två saker med massa lådor på ( kommer inte på vad de heter) och det resulterade i nästan en hel svart plastsäck. Herregud vad skit man har. Sjukt! Men så blir det. Vi har ju ändå bort här i 16 år. Men ännu mer skit ska slängas och sedan ska jag börja rensa garderoben också... Usch för det!

Sedan vill jag bara säga GRATTIS till HELENA som tog KÖRKORT igår!!!!!! :D

Nu ska jag äta frukost och sedan ta en dusch!


Jag är så otroligt lycklig! Jag ska flytta, tränar, har världens bästa vänner och pojkvän <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback