Körlektion!

Igår när jag kom till körlektion hade det blivit dubbelbokning så jag fick inte köra. Jag blev så himla irriterad då. Åkte hem och kollade på kvittorna och ja jag hade ju körlektion då.
Elin och jag tog bilen in till stan för vi skulle fika. Vi gick först förbi trafikskolan. Jag fick boka om de två lektionerna så det blev bra tillslut :)
När vi kom hem från stan så gick vi på en långpromenad och snackade massor! Så himla skönt och trevligt!
Jag lagade middag till mig och min mor. Det blev tacos! :D
Efter maten så gick jag hem till Elin och kollade på film. Vi såg Den bästa sommaren. Den är så himla bra!

Just nu sitter jag här och ska snart sminka mig. Testar mittbena just nu, vill så gärna förändra mig lite!
Ska in till stan vid 2 tiden för att ha körlektion 14.35! Åh längtar efter att få köra.
Ska även träna vid 7 ikväll! Ska bli så skönt.

Snart är lovet slut men det gör inget för jag vill bara att tiden ska gå fort. Så jag får ta körkort och flytta! Åh jag längtar så himla mycket!

Nu ska jag kolla runt lite och fortsätta fixa mig!

Love / Camilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback