Härliga torsdag

Vaknade vid 10 idag :D Gick upp och åt frukost.
Jag ringde till halkbanan idag så nu är det bokat iaf! Wohooo. Ett steg på vägen. Åh jag vill ha körkort nu! :D
Vid halv 12 drog jag och min far ut och körde. Vi körde i en timme! Det går så bra!
På sportlovet har jag 5 körlektioner. Åh vad jag längtar!

Vädret var så skönt förut. Jag hade på mig min skinnjacka och ja det märktes att jag har blivit lite smalare :D Hurra!
Nu ska jag snart äta lite och sedan dammsuga övervåningen.
Vid 6 tiden ska jag iväg och träna :D Ska köra dit och hem!

Love / Camilla <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Weiiii :D:D:D:D så man kan ha skinnjacka ute nu??? fan vad skönt i så fall :D

Postat av: carolina

hej! kolla gärna in min blogg:)

2009-02-13 @ 23:48:56
URL: http://carolinalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback