Anlagda bränder!!!

Jag vaknade vid 7 tiden idag av att min mamma säger att hon inte kan jobba idag för att det är några som har lagt brandbomber på Willys och Icasupermarket i Weda. De här två matvaruaffärena är nu helt totalförstörda. Jag undrar bara vad det är för idioter som gör detta!?  Tidningarna säger att det är vänsterextrimenister. Men jag hoppas iaf att de grips snart för hur många butiker ska de få tända på. Det började ju med Coop och sedan Ica Maxi men dem lyckades de ju rädda. Man undrar ju vad som händer med samhället?
Alla bränderna har ju börjat vid chipsen.

Just nu ligger jag i min säng. Väldigt skönt! Ska in till stan vid halv 11 tiden eftersom jag har körlektion idag också. Det gick inte så bra igår. Usch jag blev nervös och så men på slutet gick det bra iaf! Jag hoppas att det går bättre idag. Det är dubbellektion idag.
Ikväll ska jag på hockey med Marcus och hans pappa och de! :) Det ska bli trevligt!

Nu ska jag prata med mina föräldrar!




Love / Camilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback