Lite bättre!

Känner mig lite bättre men mår fortfarnade illa som tusan :O funderar på att skita i skolan imorgon och vila mer, min mamma tycker det iaf! Men jag ska nog i vilket fall som helst försöka ta mig in till stan och köpa ett par stövlar för jag fryser fan som ett as ute :O Dunvästen har åkt på nu till och med :P Fast mysigt är det. När man har varit ute i kylan och sedan krypa ner under duntäcket med sin underbara, det är underbart! <3 Åh jag älskar att vara kär! <3

Jag saknar min pojkvän fast vi sågs igår! Men det är bra att sakna varandra för då blir det mer underbart när man träffar varandra! <3 men jag vet att vi iaf ses på onsdag för då ska vi hem till min kusin och hans tjej och kolla in deras nya lägenhet ;) och jag kommer absolut inte att vara avundsjuk, nej nej! ;)

Jag känner på mig att den här hösten kommer vara underbar! Om jag tittar tillbaka ett år i mitt liv så var mitt liv skit då! Jag mådde riktigt dåligt och försökte dölja alla mina problem med alkohol och fester. Utåt sett var jag den glada Camilla som de flesta känner men insidan var åt helvete. Jag ville inte finnas. Men tack vare mina underbara vänner så klarade jag mig! <3
Och nu sitter jag här ett år senare med världens bästa pojkvän och världens bästa vänner som betyder allt för mig <3 och mina underbara föräldrar såklart! :D
Så man måste bara sluta dölja sina problem och ta tag i dom så ordnar sig nog det mesta! Det gjorde det iaf för mig :)

Nu ska jag titta lite på hockey och dricka cola! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback