Jag är hemma en fredagskväll!

Har varit hemma hela dagen och bara slappat! har sovit hos Marcus tre nätter irad och det är så underbart! <3
Han kommer hit om en timma ungefär, han är nu och spelar hockey i Haninge! :) Min sötis!

Jag har inte varit i skolan nånting den här veckan för att i måndags och tisdags mådde jag så sjukt illa och i onsdags så var jag hos läkaren och kollade min hals och ibörjan av nästa år så kommer jag operera bort mina halsmandlar. Det kommer bli så skönt :D Men jag är riktigt nervös! usch...

Imorgon vet jag inte alls vad som händer. Kanske krogen, bio eller nåt annat kul?! ja vem vet :D hihi

Ska vika in alla mina kläder som ligger i min säng så vi kan sova där sen! :)

Sov så gott och ha en trevlig helg!! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

skönta att du får bort halsmandlarna :)

men förstår att du är nervös :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback