Hemma idag..

Vaknade imorse och mådde illa som jag vet inte vad plus att jag hade värsta huvudvärken :O så jag stannade hemma!

Jag mår fortfarande illa som fan så jag hoppas verkligen att jag inte blir magsjuk eller nåt!

Helgen har varit bra :) I fredags krökade vi några stycken här hos mig.
I lördags vaknade jag upp bakis och mådde illa. Så jag slappade hela dagen med Marcus :) Vi åt tacos, kollade film och så :) <3 Massa myspys!
Igår slappade vi och sedan fick Marcus för sig att vi skulle åka till IKEA! Där köpte jag en tavla och en lampa :D Mycket mysig dag :)

Idag ska jag bara slappa och förhoppningsvis sluta må illa! För jag vill gå till skolan imorgon :D Så tråkigt att vara hemma.

Nu ska jag försöka äta något :)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback