Härlig dag!

Vaknade upp imorse och mådde illa. Så jag stannade hemma men vid halv 9 ringer Jenny och väcker mig :D hon skulle skita i skolan idag. Så hon ville att jag skulle komma till stan och träffa henne och Emmelie! Så jag tog 10 bussen till stan. Där åt vi på donken och snackade massa skit :D Jag köpte ett par as snygga stövlar! :D Vi satte oss på Nova och jag köpte en cola :D
Helena kom förbi och hängde med oss också :D Emmelie lämnade oss runt två tiden så då gick vi till Vero Moda och kollade :D Där hittade jag en tunika typ och en lång kofta! :)
Jag och Helena tog halv 4 bussen mot Nykvarn men Helena hoppade av vid Max eftersom hon skulle jobba!

Nu sitter jag här och kom nyss ut ur duschen. Vid 9 tiden kommer Marcus och hämtar mig så ska vi sova hos honom :) Myspys <3

Ska fixa lite nu :D
Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback