Utgång, yeeeah!

Vaknade vid 9 idag och var jätte pigg :) Precis som jag har gjort hela lovet, så himla skönt!
SSK vann i förlängningen igår och det behövdes verkligen! :D Marcus kom till mig efter sin träning och sov här :)

Just nu sitter jag bara här och muppar :D Marcus slutar kvart över 1 idag och då kommer han hit direkt! :)
Ikväll blir det utgång med Amanda, Jossan och Jenny ska bli så kul :D bara vi tjejer :) Vi ska gå till Chaplins! Det kommer bli toppen. Har aldrig varit där men det verkar bra :)
Imorgon ska jag och Marcus åka in till Södertälje en stund och sedan ska vi på middag hos min Moster och dom :D i deras nya fina lägenhet! Vet inte vad som händer på kvällen än :D det får man helt enkelt se då.
Juste imorgon är det 1:a november :O herregud vad tiden går fort. Det är bara 2 månader kvar tills Jenny fyller 18 :O :D Woho! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen ;)

Love / Camilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback