Snart är det dags...

Gårdagen var mycket trevlig :) Jag,Marcus,Amanda,Andy och Jossan gick ut på Olearys :D Jag fick lite för mycket i mig vilket ledde till att jag spydde och vägrade åka buss hem så vi fick ta en taxi. Usch och imorse mådde jag riktigt dåligt! Men jag hade iaf jätte kul igår :D

Idag har jag och Marcus bara myst hela dagen :) han åkte hem vid 10 :( Saknar min älskling <3

Nu är det bara 4 dagar kvar. Är lite lugnare nu men jag är ändå så himla nervös för att bli nedsövd. Alla säger att det kommer gå bra och det tror jag också men jag är ändå så rädd... Aja ni får tänka på mig på torsdag förmiddag ;) vet inte vilken tid än det får jag reda på på onsdag!

Nu ska jag lägga mig för jag är så trött och har jätte ont i min käke!
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: amanda

VA nedsövd är ju inte läskigt det är skönt :D var rädd för själva operationen istället:O:O jag skulle dö av rädsla:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback