Regnigt och grått...

Igår var jag, Jenny och Amanda i sthlm och käkade på kungshallarna :D Det var mycket trevligt! :D
Kom hem vid 3 tiden. Jag träffade Marcus i centrum vid halv 5. Då hämtade vi ut biljetterna! Sedan köpte vi julmust, kex, ost, vindruvor och kiwi! :D
Hemma hos Marcus så kollade vi på tv, tände ljus och åt godsakerna :) Så himla mysigt! :) <3

Idag så vakande jag upp hos honom vid halv 9. Jag var jätte pigg. Satte på Vakna med the voice och kollade en stund innan jag begav mig hemmåt :)
Marcus jobbar hela den här veckan. Han är så duktig :)
Vet inte alls vad som händer idag, ska försöka plugga lite om jag orkar :O

Nu måste jag ta något att äta :D
Love <3

Kommentarer
Postat av: vickanpickan

snaart kmr ni :D:D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback