Operation om 10 dagar...

Vaknade upp imorse och kunde knappt svälja! Började nästan gråta när jag svalde så jag stannade hemma. Jag kan egentligen inte vara hemma men vad fan ska jag göra då?!
Ska till vårdcentralen och få medicin vid halv 2 sedan efter det ska jag hem till Marcus och mysa <3 eftersom båda vi är sjuka!
Min mamma ringde till skärholmens ögon,näsa, hals idag ( det är där jag ska operera mig) och tjatade på dom att jag måste operera mig och det fanns en tid ledig den 16:e oktober alltså om 10 dagar :D Åh jag är så nervös men jag vet att det kommer bli så mycket bättre sen efter! :D
Då kommer jag kunna sova ordentligt, svälja normalt och massa! :D Åh gud vilken befrielse!

Imorgon ska jag till skolan. Måste plugga lite idag eftersom vi har läxförhör imorgon :)
Nu ska jag kolla lite på tv :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

de kmr gå så bra gumman :)

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback