Nu är det gjort!

Operationen gick jätte bra! Sövdes ner vid kvart i 9. Grinade som fan men sen helt plötsligt så låg jag i en säng och allt var gjort :)
Då kände jag mig stolt och duktig :)!
Vi fick åka hem vid 2 eller egentligen vid kvart över 12 men jag höll på att svimma så vi fick stanna lite längre! Måste bara säga att personalen där var super trevlig och jätte omtänksam! :)

Nu ligger jag här med datorn iknät. Jag kan knappt prata och det gör så himla ont i halsen och munnen. Känns som en halsfluss gånger 100 om inte mer! :( Tog nyss lite smärtstillande och det hjälper verkligen utan det vet jag inte vad jag skulle göra..
Dricker cola och sockerdricka! :) Jag är så himla hungrig, det är nu 24 timmar sedan jag åt. Imorgon får jag börja äta fil och sånt :) Är så sugen!!!!!!
Förut när jag sov drömde jag om tacos :(

Snart kommer Marcus hit, han har varit och tränat hockey i Järna! han är så underbar och tar hand om mig! <3 Jag älskar dig gubben <3

Skriver mer imorgon, men nu vet ni iaf att allt gick bra och att jag lever :)
Love <3


Kommentarer
Postat av: my

va bra att det gick bra gumman :) !! så kankse du kommer må bättre i halsen och det i längden :) hoppas du är tillbaka i skolan snart :D !! <3<3

Postat av: victoria

aaw gumman, bra att de gick bra :) <3

miss you!

2008-10-19 @ 12:21:31
URL: http://victoriawahlstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback