Mysig söndag! <3

Denna helg har varit bra!
I fredags åt vi tacos och krökade några stycken här :) trevligt trevligt!
Igår så slappade jag, Marcus och tomas hela dagen. Vi kollade film, tv, åt godis, chips, dip och kebab :D Mkt skön dag!

Idag har vi bara slappat. Jag har bakat jätte goda vaniljbullar :D och bäddat nya lakan i min säng och massa annat :) det har varit en mkt mysig söndag!
Min älskling är hemma hos sig nu och är sjuk :( jag saknar honom mest <3 Ska till honom efter skolan imorgon! :) <3

Nu ska jag snart ringa Jenny och snacka lite :) Jag älskar dig gumman <3 finns alltid här för dig <3 och för mina andra vänner också såklart <3 bara ringa när ni vill! :D

Nu ska jag lägga fram kläder och så till imorgon bitti ;D




Jag älskar dig <3 Du har gjort mitt liv så bra <3

Ha en bra söndagskväll där ute ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback