Lördag förmiddag!

Jag vaknade vid kvart över 9 idag. Marcus hade ställt alarm på halv 10. Så vid kvart i gick vi upp eftersom att han ska till Gävle idag  och kolla på Brynäs-SSK! :D jag hoppas att SSK vinner!!!!

Igår åt vi på Tapco :) Vi åt kycklingspett och det var så gott! :D Sedan åkte vi till Heron City och såg Mirrors. Den var faktiskt bra och jag blev rädd flera gånger :D Vi kom hem vid halv 1 tiden och då gick vi och la oss direkt nästan :) <3

Idag ska jag nog bara slappa på dagen, funderar på att ta ett bad! :) Ikväll ska jag ut på olerays tror jag! :D med Jossan och kanske Amanda :D ska bli fett najs. Min älskling kommer hem vid 11 tiden så vi kommer troligtvis att sova med varandra inatt också :D <3

Nu ska jag kolla runt lite och sedan kanske kolla på en film?! :)
Love <3

Kommentarer
Postat av: Malin

okej :) mys! hoppas du får en bra lördagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback