Ber om ursäkt

Ska sluta säga hur ont jag har och sånt eftersom det bara stör vissa.
Jag vill bara säga förlåt för att jag är jobbig nu och gnäller hur ont jag har.
Men jag har inte ätit ordentligt på flera dagar och är allmänt nere för det gör så ont.
Jag ska hålla all smärta inom mig så att alla andra iaf mår bra! För det är ju det viktigaste.
Jag har aldrig haft en sån stark smärta som jag har nu i hela mitt liv. Ber om ursäkt för att jag är en sån person som har svårt att hantera smärta och vill ha mina nära och kära nära mig nu!

Hoppas ni får en bra söndag där ute <3

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Vem bryr sig om andra stör sig på din smärta, ut med det bara. Klart du måste få tala om hur ont du har ;) Men mitt intryck är att du är en stark kvinna som inte gnäller i onödan, så you go girl... PUSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-19 @ 19:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback