Julkrans!

Skoldagen flöt på mkt bra :) Vi gjorde julkransar hela dagen :D
Min blev jätte bra!


Efter skolan åkte jag hem och har sedan dess bara slappat. Sov nyss en timme typ :O
Imorgon är det skola igen sedan ska jag till stan en stund efter skolan :D
Ska träffa min pojkvän imorgon också! <3

Nästa vecka är min lärare borta hela veckan så vi ska jobba hemma och bara vara i skolan jätte lite :D Värsta sköööönt. Då blir min korta skolvecka ännu kortare ;)
Det är så det ska vara!!!! :D

På fredag ska jag och Marcus till Tumba och fira David :) Han fyller 18 på torsdag. Sedan blir det utgång :D
På lördag ska Victor ha fest :D så det blir en riktig fest helg!
Riktigt najs :D
Våra gamla grannar från Motala kommer även hit upp i helgen så det blir att umgås med dom också :) Trevligt Trevligt! :D

Just nu vill jag bara att min älskling ska vara här och kramas :D Jag är kramsugen ! <3

Nu ska jag kolla runt lite och sedan ta nåt att dricka :)

Love / Camilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback