Dålig uppdatering!

Var ett tag sedan jag skrev men jag har verkligen inte haft någon lust alls att skriva!

Det har inte hänt så mkt på sista tiden eller det har kommit snö :D och det är så himla mysigt :)
Helgen var helt galen och rolig :D var ute på Fellows i fredags och det var riktigt bra :D
I lördags hade Victor fest och det var kul förutom att jag fick andningsproblem :O

Idag har jag varit ledig från skolan! Har varit med Jenny, Malin, Madde  och några på stan och lekt! :D

När jag kom hem så städade jag mitt rum så nu är det fint :) Marcus kommer hit efter sin träning! Mys!

Imorgon ska vi åka på skridskor på gympan ;D Marcus ska åka med oss också :D aja det kommer nog bli kul :D

Nu ska jag ta nåt och dricka och kolla på tv tror jag :D


Jag älskar dig mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback