Onsdag, snart lov!

Har inte varit i skolan på 8 dagar nu :O Det är inte bra jag vet! Men jag klarar verkligen inte av att vara där.

Ska snart hoppa in i duschen sen ska jag in till stan en snabbis och träffa mina vänner <3

Mina vänner är dom bästa som finns! Amanda, Jenny, Sophie och Jossan utan er skulle det inte gå! <3 Tack för att ni finns där för mig när jag har det svårt och alltid <3 Jag finns ALLTID här för er men det vet ni <3 ÄLSKAR ER MEST!!!!

Nä nu ska jag nog duscha!
Skriver mer sen <3




Lite Camilla bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Eden

Titta gärna in på min blogg - handlar mestadels om kärlek & sex :)

Postat av: Alinne

Åh gött med lov o shoppa :)

2008-03-19 @ 13:33:49
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: Sophie

Jaa älskar dej mä darling, finns alltid här för dej

2008-03-20 @ 10:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback