Livet suger!

Är inne i en jobbig period just nu.

Saknar Danne för mkt! Vill bara ha tillbaka honom hit. Allt vore så mkt lättare då <3 Du hjälpte mig alltid genom svåra saker! <3

Skolan har jag lagt ner typ. Jag vet att det inte är bra men jag mår verkligen inte bra av att vara där! Saknar alla mina kära klasskamrater. Eller ni vet vilka ni är <3

Sedan är det kärleken. Jag hatar att jag alltid ska börja tycka om någon och öppna mig för att sedan må dåligt av det! Precis så är det nu! Jag tycker verkligen om DIG! Att man är så lättlurad och tror vissa saker alltså.. FAN!
Du säger att du tycker om mig och så men det finns ju ETT problem. Aja det är upp till dig nu! Blir det så som jag tror att det kommer att bli så kommer jag att ha svårt att se dig som en vän och umgås med dig ett tag framöver men det vet du om!
Och ibland undrar jag hur en del människor inte vågar chansa? Hur ska man då kunna få reda på saker här i livet?!


Det blir nog bra till slut men just nu känns allt hopplöst. Har mått dåligt i ett halvår snart och jag vill bara må bra NU!

Kärlek till er alla där ute <3

Kommentarer
Postat av: jenny

jag älskar dig

2008-03-18 @ 22:45:48
Postat av: amanda

finns här för dig. du vet att jag vet hur det känns

2008-03-19 @ 11:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback