Ligger i sängen med laptopen..

Dagen har varit super bra! Massa mys med mina älsklingar <3 Vi har hyrt film, ätit chips och dip och druckit cola! Helt underbart efter allt som har hänt. Tack för att ni finns när man behöver er som mest <3

Imorgon ska vi till Sthlm och kolla runt. Blir nog en trevlig dag  =)

Just nu ligger jag i min hall här uppe i en extra säng. Jossan ligger bredvid mig i bäddsoffan =) Eftersom Sophie ligger i min säng och sover för hon håller på att bli sjuk. Så vi lät henne sova kvar där <3
Snackar med Andrée på MSN om lördagen då vi ska ut i Sthlm. Är fett taggad!!! Ska bli så kul. Speciellet efter allt som har hänt så ska det bli extra skönt med nytt folk och bara att släppa loss ;)

Sov så gott <3

Kommentarer
Postat av: LieMie svarar

brukar också göra så.. laptopen följer mig överallt. :P godnatt! =) Mvh LieMie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback