Jag vet inte vad jag ska tro...

Sitter här och lyssnar på en underbar låt =)
Kom hem vid halv 3. Har varit i Älvsjö hos Andrée hela kvällen. Mkt trevligt =)
Påskhelgen har varit helt toppen. Varit med dom bästa som finns <3
Imorgon får jag se vad som händer.

Tankar far runt i huvudet som en karusell. Inga svar får man på viktiga saker som det har lovats svar på. Jag kommer aldrig kunna förstå hur vissa tänker. Varför inte bara säga som det är? istället ska man dra ut på saker och ge falska förhoppningar typ. Killar säger vad som helst för att få ha sex och liksom varför vill man ljuga och såra någon? Var ärlig så får man oftast det man vill ändå.
Jag anser att ärlighet är alltid viktgast för sanningen kommer ändå alltid fram till slut.
Om jag ser till mig själv nu så verkar det som att han vill ha mig men jag tror ändå inte att det kommer bli så för han vågar inte chansa och se hur det kommer att bli. Han ger mig såna signaler som att han vill ha mig.
Om jag tänker att situationen skulle vara tvärtom så skulle jag inte ha gjort vissa saker som han har gjort om det nu är så att vi ska skita i allt. Men som sagt man kan aldrig veta med killar! Dom är så luriga...
Aja jag hoppas iaf på att jag får ett svar imorgon (idag) för annars tar jag det som ett nej.

Nu ska jag lägga mig för att näsan rinner och jag har jätte ont i magen!
Sov så gott <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback