Jag tänker på dig :(

Du finns i mina tankar och jag tycker om dig!
Jag vill inte tycka om dig... FAN!!!
Undrar bara varför du fortsatte träffa mig när du ändå säger nu att allt har kännts fel hela tiden för dig :( ?
Fan jag blir så jävla ledsen och arg av att höra dig säga så.. Känner mig så jävla utnyttjad! FAAAAN! :'(
Jag tror inte att du förstår hur mkt jag tycker om dig. Hur bra du fick mig att må. Jag kände mig lycklig igen </3
HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!


Dagen har varit bra. Varit med Jossan och Amanda hos grabbarna i Tumba =) Mkt trevliga och roliga pojkar det där <3
Nu ligger jag här i min sköna säng med laptopen och lyssnar på musik.
Ska snart släcka och sova eftersom jag ska upp halv 7 imorgon för att jag har körlektion. Det går framåt sakta men säkert med körkortet.
Efter det ska jag och Jossan upp till Sthlm och kika runt efterson vi sket i Sthlm idag för vi var så trötta.
Nä nu ska jag sova <3



Kommentarer
Postat av: Sophie

Älskar dig baby, förstår hur du känner dig och ja finns alltid här för dig hoppas du vet det

Postat av: Sophie

Körkort te sommaren 08 fan :D

2008-03-27 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback