Bara att ta nya tag och gå vidare..

Har fått mitt svar nu. Blev som jag trodde. Klart jag är ledsen för jag tycker ju verkligen om dig! Du fick mig att må så bra, att känna mig lycklig igen  men så kastas allt bara bort!
Jag började äntligen att må bra igen men så kastas man ner i skiten igen...
Men just nu är jag ändå mest arg och måste bara få svar på vissa frågor jag har! Varför man har sex med någon som man vet har starka känslor när man vet att man inte vill ha nåt seriöst med den personen? Varför kysser man den personen offentligt? Varför ger man såna tecken som att man vill ha den? Varför säger man att man gillar den personen mer och mer? VARFÖR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om det är så att du har ljugit om att du gillar mig och allt sånt bara för att få ha sex så vill jag ALDRIG mer se dig!


 


Jag hoppas du kommer hit och träffar mig sen som du sa men jag vet inte om jag kan lita på dig..



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback