Sjuuuk

Sitter på jobbet nu. Hihi :)
Jag har jätte ont i halsen. Kan knappt svälja! Usch vill bara hem och sova!
Men som tur är så är det fredag imorgon :D Jag är ensam hemma i helgen! Wohooooo :D

Marcus har sovit hos mig hela veckan <3 åh han är så underbar! Går inte att beskriva med ord hur mkt han betyder för mig <3 you and me <3

Jag slutar jobba om 15 dagar!!! Det är ingenting. Helt sjukt hur fort det har gått. :O :D
Skolan börjar den 18:e augusti. Tror det kommer bli bra :)

Nu ska jag jobba lite mer och snart är det frukost time! :D Jag är så hungrig!!!
<3

Kommentarer
Postat av: Mackan

Jag blir så rörd! <3 Du betyder mkt för mig med. Jag går runt och tänker på dig hela tiden <3 du är underbarast och de är verkligen du och jag<3<3<3

2008-07-31 @ 11:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback