Söndag igen...

I fredags var jag, Sophie, Marcus och Henke på bio. Vi var på Heron City och såg Iam Legend!
Mycket bra film. Efter bion så drog vi till Södertälje Södra och hälsade på Amanda haha! =) Hon var på topp ;)
Sophie och Henke drog sedan hem till Henke och jag och Marcus drog hem till mig =) Mycket mys!

Igår drog jag in till stan med Jossan. Vi träffade Sophie. Vi gick runt och tittade.
På kvällen drog jag, Amanda, Elin och Sophie hem till Alex för att förkröka! Mycket trevligt sällskap och god dricka även om någon hade fått i sig lite för mkt ;) hahah
Vi tog 11 bussen in till stan. Amanda drog till Södra. Jag och Elin drog till TK där vi drack mera god dricka och dansade! =) haha. Så tack alla för en mycket trevlig dag och kväll <3

Idag har jag och min mamma köpt två undelater. De ska heta Nemo och Marwin! Fett söta =)

Nu ska jag göra nåt annat haha =P
<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback