Bara en skolvecka kvar.

Helgen har varit helt underbar <3

I fredags var vi hos Danne och Andrée i Älvsjö och drack lite!
Jag hade det mycket trevligt =)

Igår var jag bara hemma på dagen och tog det lugnt. Vid 6 tiden kom Marcus och hämtade mig. Vi körde hans mamma och hennes vänner ut till Brandalsund. Sedan for jag och Marcus upp till Tumba där träffade vi David och Tobbe. Vi åkte mest runt i bilen hela kvällen. Vi var i sthlm city och ända borta i Gnesta. Så vi for verkligen runt. Vid 12 tiden hämtade vi hans mamma och dom. Vi körde hem dom och efter det hämtade vi upp Robban så tog vi en runda till och det slutade med att vi hämtade mina föräldrar i stan! Släppte av dom hemma och åkte lite mer. Jag och Marcus kom hem till mig vid 02.15 efter att ha åkt bil hela kvällen. Somnade runt halv 4 =)

Idag vaknade vi vid 11. Gick upp och gjorde oss iordning och sedan for vi upp till sthlm. Lånade min mammas bil till östertälje. Marcus köpte två t-shirtar och ett linne i sthlm ;) Som jag hittade ;D
Efter sthlm åkte vi hem till mig och åt!
Sedan myste vi hela kvällen och jag följde med honom en bit hem vid 9 tiden =)

Nu sitter jag här, ska snart sova =)
Om en vecka är det sportlov!
Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback