Snart jullov!

Sitter här igen...
Helgen var mkt rolig :D I fredags var jag med Jenny och Madde :D Vi drack vin och hade det trevligt :) Vi var även en stund hos Cicci och Jimmy. Jag fick i mig lite för mkt vin!
I lördags var jag i Trosa med min släkt på min mammas sida eftersom min moster fyllde 50 år! Det var väldigt trevligt och julbordet var hur gott som helst.

Idag har jag varit i skolan. Fick veta att jag fick MVG på min svenskauppsats i nationella :D Blev så otroligt glad! Jag hade feber och mådde verkligen skit när jag skrev den så!
Efter skolan gick jag en sväng på stan med Helena och Jenny :D Köpte lite smink. När vi var klara på stan så drog jag och Jenny hem till Mackan ett tag och chillade. Jenny tog 18.56 bussen hem. Jag stannade kvar och myste lite med mitt hjärta <3

Ska snart skriva lite om mitt muntliga nationella som jag ska ha imorgon. Jag hatar verkligen att stå inför folk och prata om ett visst ämne. Det låser sig i mitt huvud då och jag vet inte alls vad jag ska säga. Vi får hoppas att det går bra imorgon!


En del av mitt hotell rum!


Jag är redo för julbord ;)


Innan skolan idag :P

Love / Camilla <3

Kommentarer
Postat av: tii

sjukt snygg klippning i håret :)

2008-12-18 @ 17:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback