Snart julafton!

Sitter här nu och diggar Lena Ph ;) Åh jag älskar Dansa i neon :D !

Ja om cirka en timme så är det julafton igen. Tiden går så sjukt fort. Men jag tycker att det ska bli lite mysigt med jul iaf :)
Har varit med Marcus hela dagen :) Vi har lagat mat och bara myst! :D Vi bytte även julklappar och jag fick världens finaste halsband och armband :D Åh jag är så glad :D <3


Imorgon blir det att jag och min familj åker in till min moster och dom i Södertälje och firar jul där :D
Jag tror det kommer bli en mysig dag :) Ska kanske vara med Marcus på kvällen <3 Jag älskar dig mest baby :D <3

På juldagen blir det middag hos min faster och dom :) På kvällen blir det utgång :D Wohooo! :D
Det blir nog en bra jul iaf :D



Du gör mig till världens lyckligaste tjej :) och jag vet att vi har haft våra bråk men du vet att jag älskar dig mest <3 Ingen kan ersätta dig! <3 Du får mig att andas, du gör mig hel <3 Är så glad för att jag är din <3


Hoppas ni får en bra jul :D God jul!
Love / Camilla <3

Kommentarer
Postat av: Marcus

naaw ^^ älskar dig jätte mkt <3<3 men bråk är nått man får räkna med :P inget förhållande går fel fritt igenom :) men just nu är de super bara och vi ska inte tänka på det negativa :) <3

2008-12-24 @ 00:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback