Mini datan

Sitter hemma hos Mackan :) Han har köpt en data. En mini :D Så fin!

Julen var mysig i år. Fick mest pengar i julklapp men det var det jag ville ha så. Så jag blev nöjd :D Var med min darling på julaftons kvällen :) Så underbart <3
På juldagen skulle vi dra ut men det blev ganska misslyckat. Vi började kvällen hos Victor där vi krökade :D Sedan vid 10 tiden så drog jag, Mackan, David, Peo och några mer upp till Sthlm. Först drog vi till Vanillia Club. Ett ganska litet ställe men fint ändå. Men tydligen var det för lite folk så vi drog vidare och det var då allt blev så misslyckat. Vi gick bara runt och letade efter ett tillräckligt bra ställe. Antingen var det för lite eller för mycket folk. Jag och Mackan tröttnade och drog hem vid 1 tiden.

I fredags var jag, Mackan och Jenny bara hemma hos Mackan. Vi käkade tacos och massa gott! Så skönt.
Igår var vi först på stan där vi handlade lite smått. Jag köpte ett par skor, ett linne, en kofta med mera :) Sedan på kvällen drog vi till Niklas i Tumba. Där blev det lite för mycket men det var kul ändå :D

Idag ska jag och Mackan hem till mig :) Vi ska laga mat och mysa :D
Vi är ensamma hemma hos mig tills nästa söndag :D Och snart är det nyårsafton! Om en vecka fyller min lilla benny 18 år :D och min älskling fyller 19 på lördag :D <3

Nu ska jag kila vidare.


Love / Camilla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback