Sista arbetsveckan

Så var det måndag igen men nu är det min 9:e och sista arbetsvecka! Så himla skönt och om en vecka börjar skolan :) ska bli så kul och börja med något nytt och roligt! :D

Helgen har varit skön!
I fredags var vi i Tullinge hos Andy. Hans bror fyllde 21 år :) Det var mycket trevligt :D fast jag var väldigt full xD 
I lördags vaknade jag upp och mådde skit men min sötis tog hand om mig och efter några timmar mådde jag bra :D <3
Vi bestämde oss för att gå på bio. Jag, Marcus, Jenny, Tikkan och Victor :D Vi såg Barnhemmet. Den var bra men trodde den skulle vara läskigare! :P
Igår vaknade jag upp med Marcus <3 Vi låg och mös ett tag. Sedan gick han hem och då åkte jag till stan och träffade Helena och Jenny :) Vi åt på donken och snackade skit! På vägen hem så hoppade jag av hos Marcus mamma. Jag och Marcus drog då och öste ur deras båt eller jag satt och tittade på ;) Sedan kollade vi på tv hela kvällen och kramades <3 Alla stunder med dig är dom bästa <3

Ikväll ska jag bara slappa! Är så seg!

Nu ska jag fortsätta jobba ;D
Skriver mer ikväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback