Galen helg!

Denna helg kan beskrivas med ett ord och det är galen!
I fredags började vi hos Victor med tequila race och massa. Jag blev så full så jag inte kunde stå eller nåt och kvällen spårade såklart ur. Massa bråk, jag gjorde värsta volten och massa annat. Usch säger jag bara!

Igår bjöd min underbara pojkvän mig på restaurang och det var jätte mysigt! Sedan gick vi ut med Helena, Amanda och Andy. Alla var sega men det var trevligt ändå. Jag och Marcus tog taxi hem halv 12! :)

Idag har vi bara myst hela dagen! Åh min pojkvän är underbarast <3

Nu sitter jag här hemma och är hur trött som helst. Ska bara ta det lugnt ikväll!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter helt gaaaalet men endå mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback