Snart helg!

Idag hade jag bara en lektion och det var engelska. Vi fick se en film om Storbritannien och jag somande, bra där
Camilla! Efetr skolan var jag med Jenny =) vi hängde ett tag sen drog jag hem till Amanda.

Amanda var i full gång med att slänga ut en tv och massa. Fast sen fick hon en ny tv i sitt rum som var mindre haha! Hennes pappa la den i hennes säng och det var kul! Vi åt lunch hemma hos mig, vi åt köttbullar och makaroner =)
Sedan bestämde vi oss för att cykla till turinge och kolla läget men våran gamla favorit lärare niklas var pappaledig. Och jag säger bara en sak om turinge: Fan va dött det var där! Jag är van med liv och rörelse nu liksom.. vi var där i cirka en timme. Sedan drog vi in till södertälje där vi träffade jossan och några på nova. Vi drack en cola där och sedan rökte vi haha!

Jag har känt mig så arg idag men samtidigt as glad och vild. Jag är typ sjuk i huvudet!

Imorgon drar vi till motala för en lugn helg men nästa helg får det bli livat och alkoholen ska flöda ;)

PUSS!!!!


Så snygg... ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

åhhh jag ä lskar dig :D:D:D:D:D:D

Postat av: Camilla

Jag älskar dig med! <3

2007-10-04 @ 22:19:47
URL: http://camillaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback