Borde sova..

Skola idag och det var väl som vanligt. Jenny och jag åkte hem till mig och pluggade sen. haha
Känns som att jag inte kan nånting typ.. men vi får se imorogn hur det går =)
Jag ska lägga mig nu och föröska sova, något som har blivit svårare för mig.
Imorgon ska jag till skolan och sedan ska jag med jenny och dom till UM haha.

Jag var på hockey igår och det var fett kul! Måste gå snart igen =) Sällskapet var ju super också <3 jag köpte en SSK halsduk hihiih =)
Jag åt även på donken igår haha, vilken buse jag är.

Ska nog ut och gå imorgon för jag måste verkligen komma igång med mig själv. Jag gör inget just nu och jag sköter inte skolan bra. Vad fan har hänt med mig? I ettan skötte jag skolan hur bra som helst och satsade på mina betyg. Nu har jag ingen lust alls att satsa på skolan eller nåt.. Fattar mig inte på mig själv just nu. Måste fan ta tag i mig själv som fan nu. Har tänkt väldigt mycket ikväll och ja det har resulterat i att jag har insett vissa saker om mig själv.



Det är när man ska lägga sig som alla tankar kommer upp i huvudet. Jag tänker på allt vi hade och alla våra fina stunder. Jag trivs att vara ensam men ibland kommer det stunder då jag bara saknar dig så sjukt jävla mkt! Så mycket som jag älskade dig och den kärleken vi delade på var underbar men nånstans på vägen så dog gnistan för mig.. Jag trodde alltid att det skulle vara vi föralltid men så blev det inte. Vi har nu vårat eget, du har ditt och jag mitt men du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! <3 och jag hoppas att vi en dag kan bli vänner och så.



Ska lägga mig nu!
Puss på er  =)

Kommentarer
Postat av: amanda

så är det. :) puss på dig min älskade vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback