1:a oktober.

Idag är jag hemma från skolan för att jag måste plugga ikapp allt som jag ligger efter i. Usch jag har varit så oseriös med skolan så nu måste jag verkligen ta tag i det här! Skärpning Camilla!
Jag ska plugga: Ekonomi, turism, natur, spanska mm.

I helgen som kommer så blir det antagligen så att jag och amanda ska åka till mitt landställe och bara slappa och vila haha! =) Mysigt! Det kan vi verkligen behöva. Äta tacos och bara gå promenader i skogen och snacka om allt! Åh jag älskar det <3

Christian och jag är inte ihop längre! Det känns rätt så bra för min del att vara singel. Men de 18 månader vi hade kommer jag aldrig glömma <3

Nä nu ska jag börja plugga!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha ja åh gud
nu blire lugnt ett tag framöver! :)

Postat av: Christian

Jag kommer aldrig glömma dom heller. Love <3

2007-10-01 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback