Söndag.

Helgen är slut!
Men det blev en riktigt bra helg som vanligt!

I fredags så var jag och amanda på bio. Vi gick på Riggoletto på kungsgatan. Saw 4 var super bra! Den äckligaste och bästa filmen jag har sett faktiskt! Efter bion visste vi inte vad vi skulle göra. Så fick vi reda på att victor hade missat sin bio och bara låg hemma! Så vi drog dit och drack. Jag blev full som en kastrull.
Sedan så ville victor sova så vi drog. Och kvällen slutade ju bra och så haha! Mysigt var det iaf =)

Igår så åt jag och amanda tacos hos mig! <3 Sedan drog vi till Nicklas i tumba. As fin lägenhet hade han!
 Där drack vi lite och hade det mys. Jag och jenny drog hem vid 11 tiden. Var skönt att komma hem i tid och sova ordentligt. Amanda sov kvar där!

Nu sitter jag här och ska snart börja med min hemtenta i naturkunskap som ska vara klar på onsdag! haha men jag orkar inte men jag ska ta mig i kragen nu!

Skriver mer ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback