Skola igen.

Jaa nu är man tillbaka till verkligheten. Fick IG varning i spanska idag, hade 83 % frånvaro, mina föräldrar är inte glada nu men men. Det är mitt liv så.

Lovet har varit helt underbart <3 Hänt någonting varje dag och det är då jag trivs som mest!

Synd bara att vissa personer ska lägga sig ens liv och klaga på att man gör massa fel fast de inte vet någonting. Sköt er själva så sköter jag mig själv!

Tur att jag har mina änglar <3 Amanda, Jossan, Jenny och Madde , jag älskar er <3 tack för att ni finns i mitt liv och fyller ut mina dagar. och ni andra betyder också mycket <3 Utan er alla finns jag inte!

Kommentarer
Postat av: JennyBenny

Håller med..

Jag älskar dig med :) du är guld värd :)

2007-11-05 @ 22:37:13
Postat av: amanda

ellerhur håller med också!

älskar dig mest min vän:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback